IGÅR/IDAG

Jag typ älskar att blogga sent ? haha.
Eller så är der bara att jag drar ut på tiden hela tiden. Det lät kul ^^ eller inte.
Aja igår va en najs dag och idag med.

Igår:
Så va jag med Sofia,linnea och Emilia.
Vi typ gick runt och träffa lite folk sen hände lite roliga saker som jag inte tänker berätta.
jag vet att ni vill veta ;D fast det står typ nästan allt på emilias och sofias blogg så ni kan ju läsa där fast inte riktigt allt men aja.
Och det spö regna hela tiden så vi vart väldigt blöta.
Sen så käka vi middag oss linnea :) skön dag med sköna tjejer (a)
pisc:
random bild (: love ya.
ballaste brudarna (a)

Och idag så va jag med sara,linnea och sofia.
Vi hade vår första fotbollstränig för se sången skit vad jobbigt det var va helt slut efter (a)
Sen gick vi till ica och linnea köpte mat elr bröd,kakor och daim haha x)
men sen behövde hon gå hem så hon stack bara och sa att vi fick käka upp det hah fett flum
hon är :) fast jag älskar henne iaf (A)
- P U S S -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0