LÅNG DAG

MEN ÅH ! HADE JUST SKRIVIT VÄRSTA LÅNGA BRA TEXTEN SÅ RÅKA JAG TRYCKA PÅ TILLBAKA KNAPPEN !
Åh aja bara att börja om -.- DAM IT, ett tips kopiera lite då&då av det du har skrivit.

Är sjukt trött sitter på stolen och halvsover. Va nyss på träningen eller nej det var flera timmar sen.
Ung 08 med emilia,sofia,sara,linnea det va helt okej , hahaha men det roligaste va påvägen hem när vi tog tunnelbanan så va det proppfult i vagnen
som det typ alltid är. Men iaf och då stog vi upp och alla handtag va typ upptagna så när tunnelbanan börja köra så  ramla vi på massa folk,och en tant blev typ skitsur, vi bara asgarva. låter skit tråkigt jag vet men de vare int :q
jag vet bilderna är random elr linnea&sara&sofia är ju söta x)
men jag mst börja ta lite normala bilder ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0