olivia plus skolfoto lika med fullgubbe

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ imorgon har jag skolfoto ! det är något jag hatar.
har aldrig blivit bra på ett skolfoto , jag svär.
LIKSOM TILL OCH MED FOTOGRAFEN SA ATT JAG SÅG UT SOM EN FULLGUBBE PÅ BILDERNA ! , hahah. så fick ta jätte många bilder -.-
sjukt pinsamt. Sen så något år försökte jag böja på knäna för jag ville se kortare ut (?) så ramla lite bakåt. Så tog dom bild just då och såklart tog dom den bilden ! Sen när man tar ensam foto sitter alltid fotografen och håller på och böjer på ens huvud och nacke , så jobbigt. Så på bilden har man huvudet åt ett helt annat håll än va fotografen ville såklart,så får man hålla på att försöka göra som dom vill fast man inte fattar vad dom menar !
Och när man sitter som dom vill ser man sjukt konstig ut.
haha någon som fattar ?
Olivia Huerta BrattengOlivia Huerta BrattengOlivia Huerta BrattengOlivia Huerta Bratteng
.lite saker varför jag hatar skolfoto bara.

Kommentarer
Postat av: piiph

jag fattar haha same shit to me

2010-09-01 @ 17:59:47
URL: http://youtube.com/piiph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0