SLAPP DAG

Sorry jag är inte född till att blogga , Men jag gör det bästa av situationen ;) Igår va jag iaf med linnea och så träffade vi bokis och eiden och några till och spela fotboll. Vi skulle ha träffat Sara också men vi trodde hon skulle ringa,fast hon hade ingen mobil på sig. Så hon hade suttit och väntat jätte länge. Stackarn (a) aja förlåt sara sötnos . Idag har jag SLAAAAAAAAAAPPAT ! :D mitt IQ stiger när jag gör så eller inte. Men jag har typ blivit sjuk ;(
gick inte på träningen idag heller. Det va nog bäst. Jag har iaf gjort något .. sett på film Bron till Terabitia och Tonårsliv. Har  redan sett båda men är man sjuk så är man. Men båda filmerna är sjukt bra rekomenderas starkare än starkt
MEN NU SKA JAG GÖRA MIN BLOGG ROLIGARE OCH INTE BARA SKRIVA OM VAD JAG GÖR HELA TIDEN.

igår
-PUSSHEJ-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0