BAD


N
yss va i ängsan och badat med Sofia,Sara och Mathilda så sjukt skönt :)
gjorde det igår också. aja snart kommer sara och sofia dom ska slagga i tält oss mig
OJ skit vilken tränings värk i magen jag har ! För man blev typ andfådd att gå upp till trappan från ett hopp torn
där hahah skit aldrig haft sån träningsvärk och så va någon tvungen att stjäla mitt buss kort ! -.-
eller det va pappas men det gör saken bara värre .. och så är jag typ röd i ansiktet ;/
skulle ha gått the vioce men jag pallar inte , och så jaja x)
men nu mst jag fixa tältet

vi :) <3 fast ser mobbad ut där fram och alla andra där bak

sofia sötnos
sara :D <3 (lägg märke till att sara har chips(som jag har köpt xD) påsen på varje bild =

love u sis

sööötaste !

sötaste ungarna (:




- PUSS -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0