Somebody To Love

Idag har varit värsta slappar dagen. Har inte varit med någon utom mig själv da höhö -.- skönt att
bara ligga i sägen och kolla på film och veta att det är sommarlov. Härlig känsla ! Men sen börja jag
tänka på att sommarlov inte är förevigt,då fick jag panik och tog ett stort glas läsk ;D haha
Så hanterar Olivia tjockisen panik (Y) har inge mer att säga ... JO en sak justin bieber äger :) haha men
typ alla (elr nästan) mina kompisar hatar hnm och tycker han är en liten bög. Fast han är skit söt och bra musik.
så bara för att retas så ;D
älska mig då :D ? haha..
men  fattar inte kina märket i bakrunden ? hahah
annars är det perfekt.
- P U S S -

Kommentarer
Postat av: amanda

fattar inte hur man inte kan gilla hnm :O sjukt söt ju ! :D

2010-07-21 @ 18:31:32
Postat av: bloggens bloggare ;D

ja elr hur ;) dom mst va lite halv döva och ha synfel ^^

2010-07-22 @ 12:56:27
URL: http://oliviaslifepisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0