Den som mördade grodan ska ha stryk! :] R.I.P

min groda e dööd! när jag kom hem från skolan idag va min groda död! inte kul!  nån äcklig människa hade slickat honom till döds! han hette bengt-åke :´( Bengt åke va min bästa vän o nu har jag inga vänner!
de e synd om mig för nu e jag ensam hemma efter skolan när jag inte kan hoppa med bengt-åke på gräsmattan. de va jätte kul förut när bengt-åke levde för vi hoppa tillome längd hopp tillome! och nu e tillome bengt-åke död tillome! jag har nog aldrig gråtit såhär mycket tillome! men nu e bengt-åke tillome i jorden tillome! han ligger brevid min rabarber planta tillome! men min rabarberplanta heter sten-åke o sten åke e bara bebis tillome! han e bara 2 år tillome! o han ska leva i flera miljardertusenhundra år! tillome stjärnstopp! men nutänker jag på bengt-åke tillome! han var en jätte gullig havsgroda tillome! men han ville gärna vara i en bur för han va bara en lite knasboll tillome! men nu kommer jag inte på nått mer att skriva om bengt-åke och sten-åke så nu går jag och bajsar!

R.I.P BENGT-ÅKE!


// PONTTTUUUSSSS VEM ANNARS?

Kommentarer
Postat av: Johanna :]

Men va tråkigt för lilla Pontus då :(

2010-10-06 @ 07:22:30
Postat av: Tove

stackars dig pontus:(

2010-10-06 @ 11:10:00
Postat av: Emma

är du seriös?

2010-10-06 @ 11:36:34
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: pontus :'(

ja!! jag gråter fortfarande tillome!

2010-10-09 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0