GAAAAAATTIS LINNEA :D :D :D ♥ ♥ ♥

Idag är det träning men ska inte gå har så ont i mitt huvud för jag har svimmat flera gånger idag XD och nej sofia det är inte skitfarligt. Fast kanske inte så bra. Sen så ska sofia bli film stjärna också :D hah L Y L L O U N G E ! Dom hade sett henne på en hemsida och tyckt hon va så söt och frågade om hon ville provfilma ! om hon får rollen ska hon bo i thailand i typ ett halvår ;'( aaaaaaaaaaaah DÖR nog. kommer sakna ihjäl mig !
Linnea fyller år idag :D GRATTIS SÖTNOS älskar dig sjukt mycket.
soulmate , du betyder sjukt mycket alla minnen. lådan,midsommar och så sjukt mycket mer. love you.
vet att jag inte är den bästa men tack för du finns där för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0