rubbad rubrik . haha

sötnosarna idag
Hejgej träffade lite folk idag :) linnea,tove och emilia. Hahah linnea och jag e faktiskt roliga,för linnea typ hittar inte hem till fast hon har varit oss mig typ tusen gånger men aja. haha aja nu ska jag berätta: Linnea går runt i mitt område och skriker sitt namn samtidigt som hon försöker förklara var hon är någonstans och jag försöker hitta henne medan jag lyssnar på linneas babbel och man förstår ingenting av vad hon säger . Till slut Hör jag hennes namn när hon skriker. Hon: var är du , jag: här ! , jag: var är du ?, hon: här ! . haha hitta varandra iaf ! (y)
sen så gjorde vi lite saker orkar inte skriva ^^ men vi va bollisor iaf :q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0