igår ithink

3 gången jag skrivt allt det här ! råkat radera dom 2 första gångerna om det här inte går ger jag upp, haha.
aja igår så mötte jag Tove och bokis,eiden,viktor och pontus påväg till ip. Så gick vi och hälsa på sara som stod i frejknuten och sålde. Sen efter ett tag kom linnea också. Sen så kollade vi typ på när killarna körde fotboll haha vi orkade inte va med (x  Sen så gick vi och satte oss på ngn mur och snacka , haha xd Sen så slaggade linnea oss mig. så gick vi ut på och träffade pontus igen och några andra random pepole. Och så badade linnea och jag i skumm fontänen haha stackars pontus tvingades ta massa bilder ,  . ngn hade hällt i diskmedel iaf. Sen kolla vi på film och jag typ somna haha stackars linnea fick se själv typ.
lägg märke till vårat hjärta som vi gör (: haha cp
hahaha sweet x) förlåt eiden jag bara tvungen att ladda upp den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0